Szanowni Państwo!

W dniach od 19.12.2020 do 17.01.2021 sekretariat szkoły będzie nieczynny ze względu na przerwę świąteczno-feryjną. W tym okresie nie prowadzimy również zajęć grupowych. Klienci indywidualni i grupy firmowe proszone są o sprawdzenie grafików na naszej platformie.

W sprawach pilnych prosimy o kontakt mail’owy na adres sekretariat@naczynscy.pl lub z pomocą platformy LangLion.


W związku z zaostrzeniem sytuacji epidemicznej oraz wprowadzeniem poważnych restrykcji społecznych w Naszym Kraju, jesteśmy zmuszeni od dnia 26 października 2020r. zmienić formułę nauki dla wszystkich grup stacjonarnych i przejść na LEKCJE ONLINE. Od samego początku sygnalizowaliśmy, że w przypadku tegorocznych kursów i ewentualnego lockdown’u placówek edukacyjnych, będziemy zmuszeni to zrobić. W ramach tej właśnie zmiany otrzymacie Państwo dodatkowy rabat w kwocie 50 zł dla każdego kursu. Rabat ten będzie wypłacany na koniec semestru lub przeniesiony jako dodatkowa zniżka na kolejny semestr nauki.

Lekcje ONLINE będą realizowane w tych samych grupach, z tymi samymi lektorami i o tych samych porach co dotychczas. W trakcie zajęć słuchacze mogą korzystać z komputera, tableta lub smartfonu, widząc i słysząc lektora oraz pozostałych uczestników kursu.

Aby proces ten odbył się bez komplikacji musimy jednak przeprowadzić próby techniczne.

Odbędą się one w najbliższym tygodniu i będą polegały na testowych połączeniach wykonanych przez słuchaczy i lektorów w standardowych porach zajęć.

Instrukcje dotyczące sposobu połączenia będą Państwu przesłane jako linki do filmów na Youtube i dzięki nim nie powinno być problemów z jego nawiązaniem. W razie gdyby jednak takowe problemy się pojawiły będą dostępne linie serwisowe, na które możecie Państwo dzwonić w celu uzyskania wsparcia.

Po przeprowadzeniu tygodnia próbnych połączeń powrócimy do realizacji zaplanowanych kursów (w przyszłym tygodniu nie będzie pełnych zajęć lekcyjnych a jedynie próby techniczne).

Wiemy, że zmiana sposobu nauki może u niektórych z Państwa powodować obawy, jednakże chcemy zapewnić – na bazie zebranych w ostatnim półroczu doświadczeń z grupami ONLINE – że jakość i skuteczność tego typu nauki jest bardzo wysoka.

Wszystko będzie dobrze, zaufajcie Państwo naszej Kadrze, która w każdych warunkach będzie dawać z siebie wszystko aby osiągnąć wyznaczone cele i sukces edukacyjny.

Regulamin zapisów:

  1. Warunkiem zapisania się na kurs jest podpisanie umowy i wpłacenie opłaty za semestr lub pierwszej raty.

  2. Zapisy będą prowadzone przez internet na naszej platformie lub telefonicznie.

  3. Płatności za kurs można dokonać przelewem lub kartą (ale tylko w Lublińcu).

  4. Kursy rozpoczynamy od połowy października. Lekcje prowadzone są raz w tygodniu a plan zajęć będzie zbliżony do planu z lat poprzednich.

  5. Zajęcia będą nagrywane na dyktafonach w formie plików mp3, materiały udostępniane przez platformę a z lekcji ONLINE będzie dodatkowo dostępne nagranie audio-video na platformie.

  6. Płatności za kurs będzie można dokonać jednorazowo lub w 5 ratach.

  7. Dodatkowa jednorazowa opłata wpisowa pobierana jest w momencie podpisywania umowy i wynosi

    50 zł.

    UWAGA! Z opłaty wpisowej w tym roku szkolnym zwolnieni będą wszyscy uczniowie, którzy kolejny rok kontynuują naukę w naszej szkole.

  8. Dodatkowe zniżki jednorazowe (zniżki nie mogą się łączyć):

    – 50 zł na drugie i kolejne dziecko

    – 50 zł Karta Dużej Rodziny

Po analizie i wielu rozmowach z naszymi klientami, podjęliśmy decyzję iż w przypadku zawieszenia działania szkoły z powodu epidemii koronawirusa zmienimy formę nauki z lekcji stacjonarnych na ONLINE i nie będziemy ich wstrzymywać ani zamrażać. Będziemy chcieli dalej kształcić naszych uczniów, bo egzaminy i życie nie będą wiecznie czekać na koniec epidemii w Polsce a czas niestety ucieka..

Z poważaniem

Anita i Mikołaj Naczyńscy wraz z Kadrą SSJN

Facebook

Get the Facebook Likebox Slider Pro for WordPress